Tuesday, February 9, 2016

Hello Baby

מסביבי יש חברים עם ילדים חדשים, מה שדורש כרטיסים לאירוע. אז הכנתי סט חמוד לבנים ובנות עם טריק להדגשת החיתוך HELLO (הסבר מעל התמונה השניה).

Some of our friends have new babies so I needed a few cards. I made a cute set for boys and girls with a twist on the cut sentiment (explanation above the next picture).



את המילה HELLO חתכתי פעמיים מהנייר הלבן ואת אחד הניירות "צבעתי" בצבע של הדיו שהשתמשתי בו בשביל להחתים את הפיל. כך הצבעים התאימו לי בדיוק.
הדבקתי את המילה הצבעונית ומעליה עם הטיה קטנטנה שמאלה הדבקתי את המילה הלבנה. אפשר גם להחתים את השכבה הצבעונית (כי בסט החותמות יש חותמת שמתאימה בדיוק לחיתוך) במקום להתעסק עם שתי שכבות אבל אני חושבת שזה שיש לחיתוכים קצת גובה זה מוסיף עניין לכרטיס.

The word Hello was cut twice from white paper. I colored one of them with the ink I used to stamp the cute elephant so the colors matched perfectly.
I glued the colored word first and then on top of that, slightly to the left, I glued the white word. You can also stamp the first colored layered (this stamp set has a stamp that matches the die cute perfectly) and that way you don't have to work with two layers, but I think the added height add some interest to the card.



2 comments:

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).