Thursday, June 1, 2017

כרטיסי לבבות וכוכבים

בשבוע האחרון הכנתי המון כרטיסים במסגרת התנדבות באחת מקבוצות היצירה שאני משתתפת בהן. הכנתי הרבה כרטיסים לטובת ילדים מאושפזים בבית חולים ואחת מחברות הקבוצה תביא את הכרטיסים לאחיות שיהיה להן לתת לילדים בימי הולדת ובארועים מיוחדים.

הנה תמונה קבוצתית של כל הכרטיסים. ובימים הקרובים אני אשתף תקריבים ופרטים של כל הכרטיסים.



היום נתחיל עם כרטיסים שנעשו באותה טכניקה. ראיתי את הטכניקה הזאת בבלוג של ג'ניפר מקוויר ואהבתי והנה הגיעה ההזדמנות לנסות אותה.

הטכניקה היא לחתוך עם אותו חותכן פעמיים (עם כל החותכנים בכל הגדלים), כל פעם בצבע אחר ואז להשתמש בחיתוכים בשני כרטיסים. כך שבעצם מכינים במקביל שני כרטיסים.

בהתחלה הכנתי את כרטיסי הלב, עם חותכן לבבות שיש לי. כל כך אהבתי ורציתי לנסות עם כוכבים, אבל אין לי חותכני כוכבים כאלה אז הפעלתי את הסילואט שלי וחתכתי כוכבים בגודל המתאים (וכמובן כבר הזמנתי לי מעלי אקספרס סט כוכבים שאהבתי... שיהיה לפעם הבאה).

הדבר הכי מאתגר בכרטיסים האלה, הוא להדביק את כל השכבות, הכי חכם היה להדביק Stick It על גב הקארדסטוק הצבעוני לפני שחותכים אותו, אבל בדיוק נגמר לי אז השתמשתי בדבק רגיל.



והנה תמונה של ארבעת הכרטיסים ביחד, רק כי התלהבתי...






3 comments:

  1. fun cards, luv the bold colors and designs! I am so glad you played along with us at simon says stamp wednesday challenge!

    blog-paperie blooms
    ig-2klines

    sparkle & shine, kindness *~*

    ReplyDelete
  2. וואוו! איזה שלל ואיזו שליחות חשובה!
    כרטיס הלבבות יפיפה! אוהבת את כרטיס הקאפקייק שמציץ לו בין כולם! נהדר

    ReplyDelete
  3. טוב.. בהחלט הולכת לנסות.. תודה רבה!

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).