Monday, June 19, 2017

כרטיס כוורת דבורים ועוד מוצר לפינת המוצר המגניב

אמנם ראש השנה עוד רחוק, אבל מיד שפירסמתי את הפוסט על החותמות של הדבורים, ידעתי שאני חייבת את החותמות האלה ואיך שהן הגיעו הייתי חייבת לנסות אותן. העיצוב של הכרטיס הזה הוא לא המצאה שלי, הוא מופיע מאוד דומה באתר של החברה שמייצרת את החותמות, אבל רציתי לראות איך הוא יוצא. יצא אפילו יותר יפה ממה שדמיינתי.

את הכוורת חתכתי מקארדסטוק לבן וצבעתי עם השבלונות של הכוורת עם דיו דיסטרס ואת הדבורים צבעתי עם קופיקים. על הכנפיים עברתי עם טוש נצנצים והן יצאו מושלמות.


כדי להדביק עם הקישוטונים השתמשתי במכשיר חדש (Jewlel Picker של Marvy Uchida) שרכשתי בעקבות המלצה של ג'ניפר מקוויר והוא באמת מצויין. יש לי כמה עטים עם ראש דביק (למשל ה- Pick me up tool של Silhouette) והמוצר שאני ממליצה עליו היום ממש יותר שווה. הראש הדביק שלו לא נגמר, לא נדבק לקישוטונים ומלכלך אותם ויש לו שני ראשים, אחד גדול ואחד קטן. והוא גם לא עולה הרבה כסף. שווה!




במה השתמשתי:


Busy Bees
Buy from:

Busy Bees Die
Buy from:

Build A Bee
Buy from:

Build A Bee Die
Buy from:

 
Bee Hive
Buy from:
[HoneyBee]
[SimonSaysStamp]


Bee Hive Stencil
Buy from:
[HoneyBee]

Jewel Picker
Buy from:
[Simon Says Stamp]
[Amazon]

Zig Wink Of Stella Clear
Buy from:
[Amazon]
[Blitsy]
[Simon Says Stamp]
[Scrapbook]



1 comment:

  1. וואו. איזה כרטיס יפה ומושקע! הכי ראש השנה שיש.. ותודה על ההמלצות!

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).