Wednesday, June 28, 2017

כוסות מתנה למורות

בימים הקרובים אני אפציץ אתכם בכרטיסי תודה. אין מה לעשות, זה סוף השנה, ולמזלנו הגדול, זכינו ויש לנו הרבה אנשי הוראה נהדרים שמגיעה להם תודה מכל הלב.

אבל היום נתחיל עם כוסות מתנה למורות.


הכוסות האלה, האמת שלא תיכננתי להכין משהו כזה, אבל בקבוצת הפייסבוק של סילואט פירסמו את הרעיון של הלהיטים של 2016-2017 על חולצה ועל כוס. וזה כל כך מצא חן בעיני שמייד הייתי חייבת לרוץ לקנות כוסות ולנסות גם.

לטובת כל מי שאין לה ילדים בגיל המתאים, ההסבר לתמונות על הכוס הוא מימין לשמאל:
משחק הבקבוקים (המטרה לזרוק את הבקבוק באוויר ושהוא יפול עומד ישר), ספינר, דאב (ואם אתם לא יודעים מה זה דאב, אז ויקיפדיה באה לעזרתכם)

3 comments:

  1. מקסים! איך מכינים את ההדפס על הספלים?

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה שרית. זה לא בדיוק הדפס, זה ויניל (שזה כמו טפט מבריק) חתוך במכונת חיתוך ביתית שנקראית סילואט. המכונה מתחברת למחשב וחותכת על פי דוגמה שמכינים במחשב.

      Delete
  2. לא.. אין דברים כאלה.. עם אמהות כמוך - גם לי מתחשק להיות מורה.. <3

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).