Tuesday, June 20, 2017

כרטיס דבורים ועוד מוצרים מגניבים


עוד כרטיס דבורים מגניב לשנה החדשה שמגיעה בעוד מלא זמן :-)
(וזה במקום שני כרטיסי תינוקות ולפחות 10 כרטיסי תודה שאני ממש צריכה לעשות)

את הכוורת עשיתי עם הסטנסיל של כוורת שהוא ממש מגניב, יש לו 4 חלקים. את הרקע הכחול צבעתי אחרי שגמרתי את הכוורת, כיסיתי אותה עם הסטנסיל של הכוורת המלא וצבעתי עם דיו דיסטרס סביב הסנסיל.

הדבורים צבועות בקופיק.


הדבורה השמאלית נמצאת על קפיץ ושנוגעים בה היא זזה מצד לצד. מגניב ממש.


אני רוצה להראות לכם את עובדים עם הקפיץ הזה. יש שני גדלים, לי היה רק את הגדול והוא קצת גדול מדי לדבורה.



תראו איך רואים אותו מאחורי הדבורה.


אז גזרתי את הקצוות שלו כדי להקטין אותו קצת


ככה זה נראה אחרי שהכנסתי אותו לחור שעשיתי בדף.


את הדבורים הדבקתי עם מכונה להכנת מדבקות. זה מעולה לחיתוכים עדינים. לי יש את המכונה בגודל 1.5 אינץ, אבל יש יותר גדולים. עד 9 אינץ. מכניסים את מה שרוצים להפוך למדבקה בפתח של המכונה מלמעלה ומושכים ידנית. מהצד השני יוצאת מדבקה. מצד אחד דבק ומצד שני ניר מגן שמורידים לפני השימוש. שווה.




במה השתמשתי:



Busy Bees
Buy from:

Busy Bees Die
Buy from:

Build A Bee
Buy from:

Build A Bee Die
Buy from:

 
Xyron sticker makerBuy from:
[Amazon]
[Simon Says Stamp]
[Blitsy]


Bee Hive Stencil
Buy from:
[HoneyBee]

Jewel Picker
Buy from:
[Simon Says Stamp]
[Amazon]

Zig Wink Of Stella Clear
Buy from:
[Amazon]
[Blitsy]
[Simon Says Stamp]
[Scrapbook]

Action Wobble Springs Mini
Buy from:
[Amazon]
[Blitsy]
[Simon Says Stamp]

Action Wobble Springs
Buy from:
[Amazon]
[Blitsy]
[Simon Says Stamp]
 


2 comments:

  1. אין.. זה מהמם! וכל הכבוד לך על הסבלנות.. לצבוע ארבע שכבות סטנסיל? אני נשארת עם ה CAS :)

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).