Saturday, September 2, 2017

מתנה לחברה לקראת תחילת שנת הלימודים


שתי חברות שלי (מורות) התחילו תפקידים חדשים ומאתגרים בשנת הלימודים הנוכחית ורציתי לעשות להן משהו לתשומת לב שיתאים לרגל הארוע.

החלטתי על כוס מקושטת, מחברת וכרטיס.

כך זה נראה שניה לפני העטיפה.

את המחברות עטפתי לבד עם ניר העטיפה שקניתי ביריד הקודם אצל נתנאלה. הם דקים וגדולים ובדיוק מתאימים לעטיפה של מחברות קמפוס גדולות. את תגית השם חתכתי עם פאנץ תגית והאותיות הן מדבקות אותיות מזמש שקניתי ממזמן במסטיקים ואני ממש עצובה שהם לא מוכרים אותן יותר, כי בגלל שהן לא שטוחות יש להן אפקט וואו! מסויים. את הכל עטפתי עם עטיפה שקופה שתשמור על הניר בתיק.


בתוך כל מחברת בהתחלה ובסוף חתכתי עם הסילואט כיתוב מתאים בויניל. (טקסט 1 / טקסט 2 )



גם הכרטיס עצמו נעשה עם הסילואט. את הטקסט מצאתי באינטנרט (קישור) ובגלל שהוא נראה כמו גיר על לוח, חיפשתי עיצוב לכרטיס שידמה לוח עומד (קובץ)


הכיתוב על הכוס נחתך גם בסילואט (קובץ) מויניל בצבע זהב. הפעם החלטתי להעביר כל שורה בנפרד ולא את הכל ביחד, וזה יצא מושלם. בגלל העיקול של הכוס אם מעבירים את כל הכיתוב ביחד, זה לפעמים יוצא עקום. 





במה השתמשתי:

  
 
silhouette
Cameo 3

Buy from:
[Amazon]

 
Replacement
Cutting Mat

Buy From:
[Amazon]


Tool Kit
Buy from:
[Amazon


Light Hold
Cutting Mat
Buy from:
[Amazon]
 
Premium Blade
Buy From:
[Amazon]

Cameo 3
Blade Pack

Buy From:
[Amazon]

Auto Blade
Buy From:
[Amazon

Deep Cut Blade
Buy From:
[Amazon]
 
Replacement Blade
Buy from:
[Amazon]
 
Transfer TapeClear
Buy from:
[Amazon]

 
Transfer Tape
Buy from:
[Amazon]
 

1 comment:

  1. מקסים! ואיזה רעיונות יפים וחברה נהדרת ומשקיענית את! אגב אותיות קטיפה של מסטיקים- אני קונה טפט קטיפה וחותכת בסילי באיזה פונט וצבע שמתאים לי לפרוייקט... מקווה שנתתי לך רעיון, כמו שאת נתת לי פה כמה ושתהיה שנה סופר מוצלחת

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).