Tuesday, October 15, 2019

אלבום אקורדיון לרונה


האחיינית שלי עוד מעט בת שנה (8 חודשים) ועוד לא הכנתי לה אלבום. מדובר כמובן בשערוריה ממדרגה ראשונה, אז הזמנתי את הסטאק הילדים המושלם בעולם וישבתי לעבודה. 

פחח.. אולי בעולם אידאלי כך זה היה עובד. בפועל זה עבד ככה. שהיא היתה בת 5 חודשים ראיתי את התמונה הזאת בפינטרסט. שמרתי אותה ואמרתי לעצמי, זה יהיה מגניב לאלבום לרונה. אחרי חודש הזמנתי את הדפים גם ממסטיקים וגם מרעות - הזמנתי גם את הגדולים, גם את הקטנים וגם קיט של קישוטים (האמת שהזמנתי גם את הגרסה של הבנים, ואותה תראו בפוסט אחר, היא מושלמת לא פחות), אחרי עוד חודש-חודשיים שהדפים ישבו להם ונחו והסתגלו לאווירה הביתית אצלי בבית, הלכתי לערב יצירה עם חברות ושם החלטתי להתחיל את האלבום. לקח עוד בסך הכל שבועיים עד שסיימתי את האלבום אחרי המפגש ועוד 3 שבועות עד שנתתי אותו לגיסתי. טוב שהילדה לא התגייסה לצה"ל בינתיים.....

בקיצור, האלבום החמוד שראיתי בפינטרסט הרס אותי. הייתי חייבת להוציא לעצמי מידות ולהכין אלבום כזה לרונה.

הגודל שלו 6*8 והוא האלבום הכי בזבזני בעולם מבחינת דפי מאטינג ודפים מדוגמים. אבל לבסיס השתמשתי בדפים מושלמים שרעות מוכרת לבסיס. הם ארוכים וצרים (19.7*7.9) ובגודל מושלם לפתיחה של האקורדיון והם בצבע פנינה מעלף, כך שמכל דף יוצאים 3 דפי אקורדיון + התוספת הקטנה שצריך כדי להדביק לאקורדיון הבא, והגובה שלהם בדיוק מתאים. הבעיה פה היא שבגלל הגודל של הדפים מכל דף של 12*12 יוצא רק 2 דפי מאטינג לתמונות, השתמשתי בשני סטאקים שלמים של דפי בסיס צבעוניים וזה לא היה מספיק. היו מספר דפים שהייתי צריכה לעשות קצת הדבקות משני סוגי צבעים מהשאריות. האקורדיון מכיל 32 דפים.

בסופו של דבר ואחרי כל העבודה הרבה, יצא אלבום מהמם, אני מקווה שרונה תהנה ממנו עוד שנים רבות - שתגדל קצת ותוכל כמובן לדפדף בלי להרוס :-)







האלבום גדול ומרשים ומתאים גם לתמונות בגודל 10*15 וגם בגודל 13*9. הנה הדגמה.


טיזר לאלבום הזה בגרסת הבנים, לכל התמונות לחץ כאן

במה השתמשתי:


No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).