Tuesday, October 15, 2019

אלבום אקורדיון לאיתי

אחרי שעבדתי כל כך קשה על האלבום לרונה "להוציא גזרה" מהתמונה. החלטתי שאני צריכה לעשות אחד קצת יותר קטן, שיהיה פחות בזבזני בדפים ועם זאת עדיין מספיק גדול כדי שיוכלו לראות את הרקע של הדפים המושלמים מתחת לתמונות.

גם פה השתמשתי בסטאק המושלם של ECHO PARK אבל הפעם בגרסת הבנים ודפי הבסיס באקורדיון בנויים מהדפים המיוחדים של רעות בגודל המושלם.

הגודל של האלבום הזה הוא 6.75*5 והוא מושלם לתמונות 9*13. באלבום יש מקום ל- 14 תמונות.






הפעם לא התחשק לי לעשות סימניות ובדיוק נשארה לי תמונה אחת משגעת של איתי אז החלטתי להכין מסגרת מגנטית לתמונה ואותה לשים בכיס הימני.


זאת המסגרת, בלי הרבה קישוטים כי בין הדף המהמם לילד האפילו יותר מהמם, באמת שלא צריך יותר.


וכך זה נראה מהצד השני. מתמגנט למקרר.


הדגמה של גודל תמונות לאלבום. בתמונות של 10*15 לא רואים בכלל את הדפים המדוגמים מתחת ולא נשאר בכלל רווח. במקרה שממש רוצים תמונות כאלה, לדעתי יהיה צורך לחתוך להן 1/8 מכל צד ואז גם אין צורך להשתמש בדפים מדוגמים, חבל עליהם. מספיק יהיה דף הפנינה של הבסיס.


גודל של 9*13 כל כך הרבה יותר טוב. יש מקום לנשום....


לטובת כל אלו שרוצות גם להכין, ולעצמי כדי שלא אשכח רשמתי מידות.


ורק הערה קטנה לסיום. באלבום של רונה הפתיחה היא לצד שמאל. ובאלבום של איתי הפתיחה היא לצד ימין. עדיף שמאל - כך האלבום נפתח עד הסוף גם שכל הדפים מקופלים. באלבום של איתי, תראו בתמונה התחתונה, אי אפשר להשכיב את כל הדפים. זה לא נורא, אבל אם הייתי שמה לב, הייתי מדביקה את האקורדיון הפוך (לפני המדוגמים כמובן).



במה השתמשתי:

1 comment:

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).