Sunday, June 26, 2011

יובל בן 6

לכבוד חגיגות יום ההולדת של יובל, הכנתי לו עוגה ארקטית (במקור זה היה אמור להיות עוגת כדורסל, אבל שהלכנו לחנות לקנות את הציוד לעוגת כדורסל, הוא ראה את הפינגווין ממרציפן ומאוד רצה אותו, ומשם שינינו נושא).
מכיוון שזה בלוג יצירה, אני מציגה את העוגה שהכנתי לו גם כאן, אני די גאה בה.

הקצפת זה עבור השלג. את האיגלו הכנתי מעוגה שאפיתי בתבנית עגולה קטנה (צלחת פיירקס) וציפיתי בפרוסטינג לבן. זה התקשה וקצת נשבר, אבל היה טעים.

 ואני במיוחד גאה בלוויתן הכחול שעשיתי לבד ממרציפן.
 וכמובן איך אפשר בלי כרטיס לילד היום הולדת. שימו לב למעלה מימין, הוספתי לו שני מתאבקים (זה Brads) לסמן שהוא מצטיין בקמ"י (קרב מגע ישראלי). עשיתי פה שימוש בתבניות החיתוך החדשות שלי מ- PaperTrey Ink,
 ובחותמות התואמות. הסרט הוא גם חדש. והנייר הוא של צרויה.

ילד יום ההולדת לא הביע התפעלות רבה, הוא הרבה יותר היה מעוניין במתנה ובעוגה :-)
אבל אני מבסוטה. היה לי כיף להכין את זה.




No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).