Sunday, June 26, 2011

כרטיסים חדשים

הייתי בארה"ב - חזרתי - קניתי מלא דברים - יש לי מלא תובנות לגבי קניות וקופונים, אבל על כל זה, רשומה נפרדת שיהיה לי זמן. עכשיו אני עסוקה במסיבות יום ההולדת של יובל (שימו לב למילת הרבים - מסיבות, היום כבר לא עושים לילד  מסיבה אחת - יש לפחות שלוש - אחת בבית למשפחה, אחת בגן, אחת לחברים), ובמסיבות סוף השנה - שכוללות גם את החוגים, ולא רק הגן ובית הספר.

אז לבינתיים, כדי שלא תחשבו שנעלמתי, הנה כמה כרטיסים שעשיתי בשבוע האחרון, השתמשתי בכל הרכישות החדשות שלי ואני מאוד מרוצה מהתוצאה.

הנה כמה כרטיסי תודה, למורות של דניאל






כרטיס יום הולדת גברי, איזה חמודה החולצה עם העניבה. הוראות לקיפול החולצה מצאתי באתר הזה

וזה כרטיס תודה למורות של דניאל מכל הכיתה. בתוך הכרטיס יש מקום לשים את תלוש השי שקנינו להן. שימו לב לרקע של הכרטיס, השתמשתי בתבניות ההבלטה של ה- CUTTLEBUG, אני מאוהבת בהן קשות כרגע, צפו לעוד הרבה שימוש.

No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).