Thursday, August 11, 2011

ברכות להולדת בת

בזמן האחרון יוצא שאני מכינה המון כרטיסים להולדת בת. ביום שישי יש לנו מסיבה לתינוקת מתוקה, שכבר קיבלה ממני שני כרטיסים שונים לכבוד המאורע, אבל עוד מסיבה דורשת עוד כרטיס.

ממש לפני יומיים ראיתי סרטון של DAWN שמראה את ה- Embedded Embossing technique, איך שראיתי את הסרטון ידעתי שאני רוצה לעשות כרטיס "כזה בדיוק".

אהבתי את השיטה, קל ונחמד.

אני מקווה שהתמונה חדה מספיק להראות את הצבעים היפים של הדפים שבחרתי, מין כתום עמוק וצהוב. החותמת של LAWN FAWN.



Supplies:
Cardstock: PTI - summer sunrise and lemon tart
Punch: Martha Stewart
Die: PTI Limitless Layers: 1 3/4" Circle Collection, Spellbinders Nestabilities - Standard circles large.
Embossing: Cuttlebug A2 Embossing Folder-Spots & Dots

4 comments:

  1. כרטיס נהדר ומתוק! ויצא לך יותר יפה מאשר ל-DAWN...

    ReplyDelete
  2. איזה רעיון מגניב! אימצתי :-)

    ReplyDelete
  3. כרטיס מקסים. עוקבת אחר עבודותיך כל הזמן בהנאה גדולה...

    ReplyDelete
  4. יופי של כרטיס! גם אני התאהבתי בטכניקה הזו (רק שאין לי קאטלבג...)

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).