Sunday, November 20, 2016

כרטיסי כל הכבוד לסיום לימודים וקבלת תואר

*מזכירה לכולם שבסוף השבוע זה Black Friday - תכינו את הארנקים... כרגיל, הכנתי עמוד עם ריכוז כל ההנחות - כמה חברות כבר פרסמו מה יהיה ואפילו כבר אפשר להתחיל לקנות.*

גם היום יש לי עוד שני כרטיסים שהכנתי כבר ממזמן ולא העלאתי לבלוג. כובע סיום הלימודים נחתך עם הסילואט ואת ההבלטה עשיתי עם תבליט הבלטה בביג שוט.

את הרקע של הכרטיסים עשיתי עם דיו דיסטרס. את הראשון עשיתי עם המכחולים של Clarity Stamps, העבודה איתם נותנת תוצאה ללא הפסים של עבודה עם הספוגית הרגילה. אבל הצבע יוצא הרבה יותר בהיר.





את הרקע של הכרטיס הזה עשיתי עם ספוגיות רגילות וצבע הרקע הרבה יותר מרוכז.


2 comments:

  1. יפהפה.. ותודה על הטיפים לקניות. גם בעלי מודה לך מקרב לב :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תמסרי לבעלך שאין לי שום דבר נגדו... :-)

      Delete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).