Tuesday, November 1, 2016

השוואה בין טושי גליטר - Sparkle מול Wink of Stella

כבר הרבה זמן לא פירסמתי מוצרים בפינת המוצר המגניב, אבל היום יש לי משהו ממש מקסים ומנצנץ בשבילכן :-)

היום אני מדגימה שני סוגים של טושי גליטר. אחד מסוג Wink of Stella של Zig והשני מסוג Sparkle של Spectrum Noir.

שני הסוגים לדעתי מצויינים, ה Sparkle יותר רטובים ויותר נוצצים, אבל הצד הפחות טוב שלהם הוא שהם לא מתייבשים לגמרי, והנצנצים יורדים קצת על היד גם אחרי זמן ייבוש ממושך.

צפו בסרטון לראות איך מכינים את הטושים לעבודה בפעם הראשונה, איך עובדים איתם ואיך התוצאה נראית.




הנה דוגמא של נצנצים על החתמה, קשה מאוד לצלם את זה, אבל במציאות זה יפיפה.



3 comments:

  1. רואים את הנצנצים.. וזה פשוט מהמם! תודה רבה על ההלצה..

    ReplyDelete
  2. תודה ושאלה לגבי האחסון שלהם.
    אחרי שמחברים אותם
    האם הקצה לא מתייבש עם הזמן?

    ReplyDelete
    Replies
    1. לא, הם לא מתייבשים כי רוב הנוזל עם הנצנצים נמצא בתוך הטוש ואת מוציאה אותו כל פעם קצת. לי נגמר הטוש הקודם לפני שהוא התייבש ואני לא משתמשת כל כך הרבה.

      Delete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).