Sunday, August 13, 2017

כרטיסי שנה טובה 2017 - סטאק שנה טובה של קרן דניס



באחת הקבוצות בפייסבוק שאני חברה בהן מתארגנים להכנת כרטיסים למעון לקשישים ניצולי שואה ולקשישים שמאושפזים עם דמנציה באיכילוב.

בדרך כלל אני לא מתנדבת לדברים האלה, כי בקושי יש לי זמן להכין כרטיסים שאני צריכה, אז עוד אקסטרות... אבל ראש השנה זה החג של הסקראפריות ויש לי כל כך הרבה חותמות/חותכנים/דפים שממש דגדג לי באצבעות להכין השנה הרבה.

אז ניצלתי שישי-שבת שהבת שלי חלתה וזה קרקע את כולם הביתה, והכנתי המונים.

אני אפרסם את הכרטיסים בכמה פוסטים לפי קבוצות, כי אם אני אראה אחד אחד, זה יקח כל החודש ולאף אחד אין זמן לזה :-)

את הנגלה הראשונה הכנתי מסטאק ישן משנה שעברה שנקרא "שנה טובה" של קרן דניס. החלטתי שלפני שאני מסיימת את הסטאק הזה, אני לא פותחת סטאקים חדשים, אז היום אני אראה לכם את כל היבול של הכרטיסים מהשאריות דפים של הסטאק האחד הזה.

קודם כל תמונה קבוצתית של החמודים האלה. הצלחתי להכין 12 כרטיסים וכמעט לא נשארו לי שאריות. הצלחתי במשימה! :-)


שתי החותמות שהשתמשתי בהן היו "הגדרה מילונית שנה טובה" וחותמת עץ "שנה טובה" (שלא הצלחתי למצוא באף חנות, אבל תודות לגוגל לפחות מצאתי תמונה שלה....). כל צבעי הדיו היו דיו Distress Oxide (בליטסי | אמזון) שמחתים מושלם ועכשיו יש כל כך הרבה צבעים. כל פעם מצאתי בדיוק את הצבע שמתאים לי לדפים.

כרטיסים עם חבק עם חבק (לפי ההדרכה כאן).  את העגול המסולסל צבעתי עם דיו כדי שיתאים לי בדיוק לצבע של התפוח.



Interlocking gate folder - פעם ראשונה שעשיתי כרטיס כזה, יצא ממש חמוד. הדרכה מכאן. בפעם הבאה אולי אני אנסה לעשות את זה עם מגנט, שיתפוס את הסגירה יותר טוב.


שאר הכרטיסים, נעשו באותה טכניקה. דף רקע גדול, פנצוץ של עיגול מסולסל עם עיגול חלק. החתמה של הברכה וקצת נקודות דביקות לקישוט. 








1 comment:

  1. אפרתי! זה כל כך יפה ונדיב מצידך.. והכרטיסים משגעים! אני ממש אוהבת את משחקי הצבעים וההתאמות שהושגו בזכות ה oxide. אלופה את.. ותודה רבה על הפרגון!!
    מחכה כבר לראות את השאר..

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).