Wednesday, August 30, 2017

Celebrate!!

נסיונות עם נייר טרנספר מטלי (Deco Foil). בעיקרון מדפיסים על ניר במדפסת לייזר ואז מעבירים את הנייר טרנספר ואת הניר המודפס במכונת למינציה ביחד והנייר טרנספר נדבק לדיו לייזר, אבל אני ראיתי וידאו שמראים בו איך עובדים עם נייר עם דבק דו צידי והנייר טרנספר עובר לדבק והחלטתי שאני חייבת לנסות גם.

יש פה כמה דברים שונים:
1. הפסים האנכיים בצדדים הם פס דבק דו צידי שהדבקתי עליו את הנייר טרנספר ישירות על הדבק וקילפתי ויצא לי פס מגניב במישור של הכרטיס.
2. את הטקסט בכרטיס העליון חתכתי בביג שוט מדף סול עם דבק דו צידי. לפני החיתוך של הטקסט ציפיתי את הדף בנייר טרנספר המטלי הכסוף עם הכוכבים.
3. בכרטיס התחתון את הטקסט חתכתי מתוך הכרטיס ואז חתכתי מנייר נוסף טקסט מנייר מצופה בנייר טרספר הסגול ושמתי במקום של הטקסט שהוצאתי קודם וכך יצא לי כרטיס עם שני  צבעים אבל בשכבה אחת. אותו דבר גם עשיתי עם הכוכים. 4. בכרטיס התחתון גם הוספתי שייקר כוכב. הצורות השונות של הפאוצים לשייקרים של MFT עדיין מלהיבות אותי.




במה השתמשתי:


 
 
Celebrate Die
MFT
Buy From:
[Simon Says Stamp
 
MFT Shaker Pouch
Star
Buy From:
[Simon Says Stamp]
 
MFT Star Shaker
Window & Frame Die
Buy from:
[Amazon]
[Simon Says Stamp]

Black Licorice Ink
My Favorite Things
Buy From:
[Blitsy]
[Simon Says Stamp]  
 
 Silver Star
Deco Foil
Buy From:
[Blitsy]
[Amazon]
[Simon Says Stamp]

 Purple 
Deco Foil
Buy From:
[Blitsy]
[Amazon]
[Simon Says Stamp
 
Silly Monsters
Your Next Stamp
Buy From:
[Amazon]
[Simon Says Stamp]

Silly Monsters Die
Your Next Stamp
Buy From:
[Amazon]  

Foam Adhesive
Deco Foil 
Buy From:
[Blitsy]
[Amazon]
[Simon Says Stamp]

No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).