Monday, December 4, 2017

שני כרטיסי דויילי מנצנצים


כרטיסים שהוכנו לפי הדרכה של ג'ניפר מקוויר על איך להשתמש בתבנית חיתוך כדי להכין "מקום" לחיתוך על גבי הכרטיס (באמצעות אמבוסינג קר). בא לי בדיוק בזמן כדי לנסות את תבנית הדויילי החדשה שלי.

בכרטיס הראשון השתמשתי בגווני כסף. את הדויילי חתכתי מנייר מדבקה כסוף מנצנץ - נחתך מעולה. וכל כך כיף להדביק שזה כבר בא דביק.



הכרטיס השני, בגווני זהב. חתכתי את הדויילי מנייר לבן ואז ציפיתי אותו באבקת אמבוסינג זהב. 




במה השתמשתי: 


Doily Die
Buy from:
[Aliexpress


Scruptious Script
Clearly Besotted
Buy from:
[Simon Says Stamp]

Heat Tool
European Version
Buy From:
[Ali Express

Versamark
Embossing ink

Buy from:
[Blitsy]
[Amazon
 
Misti
Stamp Positioner
Buy from:
[Amazon]
[Simon Says Stamp]
 
Silver
Embossing powder
Buy from:
[Blitsy]
[Amazon]
 
Gold
Embossing powder
Buy from:
[Blitsy]
[Amazon]
 EK Tools
Sticker Sheets
Buy from:
[Amazon]
 
Big Shot
Buy From:
[Amazon]
[Scrapbook.com]



1 comment:

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).