Tuesday, December 12, 2017

כרטיסי תודה

אחת הקניות השוות שלי הגיעה - חותמת רקע של תחרה. מיד הייתי חייבת לנסות אותה. החתמתי אותה על הדף עם דיו אמבוסינג והשתמשתי באבקת אמבוסינג שקופה. אחר כך עברתי עם שני צבעים של דיו דיסטרס (כל כרטיס שניים אחרים).

וואשי טייפ זהב, אותיות חתוכות מויניל שחור וכפתור. והכרטיסים מוכנים.


במה השתמשתי:


Lace Background
My Favorite Things
Buy from:
[Simon Says Stamp

Versamark
Embossing ink
Buy from:
[Blitsy]
[Amazon

Clear Embossing
Super Fine
Ranger
Buy from:
[Amazon]
[Blitsy]

Heat Tool
European Version
Buy From:
[Ali Express]   
 
Heat Tool
European version
Buy from:
[Amazon]
[Simon Says Stamp]

1 comment:

  1. משגע אפרתי! עכשיו אני אפילו עוד יותר שמחה שקניתי אותה.. :)

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).