Thursday, April 18, 2019

פולדר כרטיסי ברכה


רגע לפני החג הספקתי להכין מתנה קטנה. פולדר חמוד עם מקום לשישה כרטיסי ברכה. 

הכל התחיל מסטאק מהמם ומקסים בשם 7th Heaven שמגיע עם דף שיש בו 12 כרטיסונים חמודים בגודל 3*4 אינץ. המון זמן שברתי את הראש מה לעשות איתם, כי הם ממש חמודים והיה לי חבל סתם להרוס את הדף.

ואז ראיתי פרוייקט שמיכל שחרור פירסמה באחת הקבוצות והיה נראה לי שזה מתאים בול! ההדרכה לפולדר נמצאית כאן

ואכן, פרוייקטון מושלם וגם די חסכוני בדפים. כל הפרוייקט, פולדר, כרטיסים ומעטפות דרש 3 וחצי דפים 12*12 מהסטאק ועוד דפי בסיס לכרטיסים (דף כרטיסיות, דף לפולדר ועוד דף וחצי למעטפות).


כדי להקל על עצמי השתמשתי במדבקות החמודות של Tea&Soda. הכנתי שני כרטיסים מכל סוג, שניים ליום הולדת, שניים חג שמח ועוד שניים כלליים.

את המעטפות הכנתי עם פאנץ המעטפות, כל מעטפה הוכנה מדף בגודל 6*6, כך שמדף אחד מהסטאק יצאו 4 מעטפות. והמעטפות יצאו תואמות לכרטיסים ולפולדר.

הדפים יחסית עבים, אם עובדים עם דפים קצת פחות עבים, יהיה אפשר להכניס יותר כרטיסים לפולדר. אני הרגשתי שדי חובה לצרף מעטפות כי הגודל של 3*4 אינץ הוא די קטן ולרוב האנשים בבית לא יהיו מעטפות מתאימות.




לפני שהכנתי את הפרוייקט למעלה, ניסיתי את המידות וההדרכה עם כמה דפים מסוגים שונים, לא הכי מתאים אחד לשני אבל עדיין יצא חמוד וגם הלך לזוג חמוד בתור מתנה. מקווה שהם לא יזקפו לרעתי שכל הדפים לא מאותו סטאק הדפים :-)



No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).