Saturday, October 31, 2020

פרוייקטים לראש השנה

כן, לא השתגעתי, ראש השנה היה ממזמן, אבל השבוע אני עושה סדר ומעלה את כל הפרוייקטים שעוד לא העלאתי באתר, אז מצאתי גם כמה דברים קטנים שהכנתי לראש השנה, שבאמת היה השנה בווליום נמוך במיוחד, עם הסגר והקורונה....

שני הכרטיסים היחידים לראש השנה שהכנתי היו עבור ילדים של חברות שהיו צריכות כרטיסים לגן/בית הספר לשלוח לילדים. 

בשניהם את הדבורים הדבקתי עם קפיצים קטנים שמאפשרים לדבורים לרקד ולזוז על הכרטיס. הדבורים הקטנות הן מעליאקספרס והן משדרגות כל כרטיס ראש השנה.

חותמת הדבורים היא של חברת HoneyBeeStamp וזה סט שאני לא מפסיקה להשתמש בו. פשוט מעולה. גם תבנית הכוורת היא שלהם. תבנית הדגלון של שנה טובה היא של טניה סול, זה עוד מוצר שאני לא מפסיקה להשתמש בו. יש לה גם תבנית תואמת לדגלונים שמייצרת את הבסיס אבל הוא לא במלאי, אז לא יכלתי לקשר אליו. את הרקע עשיתי עם תבנית אמבוסינג כוורת שעברתי עליה עם דיו דיסטרסט לייצר את הצבע של הדבש (בערך). לסיום את המעטפות קישטתי בוואשי טייפ דבורים שתמיד טוב שיש לקראת ראש השנה. לא מצאתי בדיוק את מה שאני השתמשתי בו, אבל הנה אחד ממש יפה בעלי אקספרס 



כדי ליצר את הכרטיס הזה מצאתי תמונות חמודות ברשת של הילדה הדבורה והדבורים, הדפסתי וחתכתי ואז הדבקתי גם עם הקפיצים הקטנים.


השנה תחילת שנת הלימודים וראש השנה יצאו ממש צמודים, אז כדי לציין את התחלת השנה לילדים של הכיתה של מאיה, הדפסנו לכל הילדים מסיכות ושמנו בשקית עם הכיתוב שנה טובה. (תבנית של טניה סול)


ולסיום סיום, בפורום של סילואט מישהי פירסמה שהכינה תפוח נפתח וחשבתי שזה יהיה ממש נחמד לשים על שולחן ראש השנה לכל ילד. אז הכנתי כמה לדוגמא, והם באמת חמודים. הם הצטרפו לדבורים שהכנתי לפני כמה שנים והן מחזיקות לא רע בכלל.


זהו להפעם. אז למרות שכבר מלא זמן מאז ראש השנה מאחלת שלכולם תהיה שנה מעולה והכי חשוב בריאה ורגילה :-) ושנחזור לשגרה במהרה.

 

No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).