Tuesday, October 27, 2020

כרטיס עם פלוק (קטיפה) - פינת המוצר המגניב

מזמן כבר לא היה לנו פוסט חדש ב"פינת המוצר המגניב" אבל הנה הדבר הבא שכדאי לכם להוציא עליו את הכסף שלכם :-)

מדובר על דפי פלוק (Flock) של חברת Therm O Web - זה לא מוצר חדש, אבל עדיין מגניב.

לדפי פלוק יש הרגשה של קטיפה כשמעבירים על זה את היד, יש הרגשה של בד. ממש ממש מגניב.

הפלוק מגיע בכמה צבעים, לי יש 4 - ורוד עז, תכלת, שחור וירוק.

הדבר הראשון שעשיתי עם הפלוק הוא פשוט לחתוך אותו עם תבנית חיתוך. את הרקע של הכרטיס עשיתי עם שבלונה ודיו  

 

תראו כמה שאפקט הקטיפה מהמם.


מי שזוכרת, פעם למסטיקים היו אותיות מקטיפה והם היו מהממות, תמיד מרגיש לי שלהשתמש בהן משדרג את הכרטיס בכמה רמות. אז כמובן אפשר לחתוך את דפי הפלוק האלה עם תבנית חיתוך אותיות, הדפים נחתכים כמו חמאה.


אחרי שעשיתי את הנסיונות הפשוטים של החיתוך, החלטתי לשדרג ועשיתי נסיון עם Deco Foil Transfer Gel שזאת משחה שמתייבשת דביקה, וזה בעצם הייחוד של הדפים האלה, כי אפשר להעביר את הפלוק למשחה הדביקה עם מכונת למינציה או בביג שוט. עשיתי נסיון עם שבלונה של פרפרים שחתכתי לעצמי בסילואט. שכבה ראשונה צבעתי עם דיו זרחני כחול מ-ה-מ-ם של Electro Pop ואת השכבה השניה מרחתי עם ה- Transfer Gel. חיכיתי שעה והעברתי 2 פרפרים בלמינציה, ו- 2 פרפרים בביג שוט. ניסיתי גם עם כחול וגם עם שחור, כדי שיראו את האפקט יותר טוב על הרקע הכחול.

בתמונה הזאת רואים את המשחה, אחרי שמרחתי אותה על הפרפר (עם הסטנסיל, כדי שתצא דוגמא). היא לבנה, ואחרי שעה היא הופכת ללבנה אבל נשארת דביקה ואז אפשר להמשיך.


הנסיון הראשון עם הלמינציה עבד מצויין. תראו כמה יפה הפלוק יוצא על הפרפרים (השחור כמובן מכוער פחד, אבל מעולה להדגמה כמה טוב הפלוק עובר לניר רק לחלק שהיה עליו את משחת ההעברה).



הנסיון הראשון עם הביג שוט היה כשלון חרוץ, שמתי ניירות כדי לתת יותר לחץ כי החלטתי שבטח הביג שוט לבד לא יספיק וזה מעך לדבק את הצורה והכל נדבק ונקרע. בקיצור, בלגן....


אבל לא ויתרתי וניסיתי עוד פעם, והפעם בלי לחץ נוסף, רק הפלטות של הביג שוט, הפעם יצא ליגה! ממש יפה.


ובסוף החלטתי לנסות גם עם סתם דבק דו צדדי, שמתי פסים של דבק דו צדדי והדבקתי את הפלוק עליו ועם היד מעכתי טוב טוב. תראו איזה מהמם זה יצא


 וההרגשה שמעבירים את היד על זה, זה משהו ממש מיוחד.

הנה קישור לסרטון ממש נחמד שמראה טכניקות עם משטחי הפלוק

במה השתמשתי:



1 comment:

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).