Friday, August 19, 2022

סט כרטיסי פרפרים נוסף

 אחרי נגלת הכרטיסים האחרונה עם הפרפרים נשארו לי הרבה פרפרים שלא השתמשתי בהם ורציתי להכין עוד כמה כרטיסים לפרוייקט ילדי הפנימיות אז החלטתי לחפש עיצוב שיתאים לי תוך כדי שימוש בדפים מסטאקים ישנים. בחרתי 3 דפים בצבעים שמתאימים לפרפרים שנותרו לי וחתכתי אותם בסילואט בצורה שאהבתי.

מה שנחמד בסילואט זה שגם חתכתי מאטינג מדף צבעוני מתאים.

את הכרטיס הלבן החתמתי בחותמת רקע נקודות ישנה שיש לי בדיו זהב, זה היה בדיוק הטאצ הנוסף כדי שהכרטיס לא יהיה לבן מדי.

אחרי שפירסמתי את סט הכרטיסים הקודם שאלה אותי מישהי איך אני מחתימה כל כך מדויק. התשובה היא שאני משתמשת במכשיר החתמה MISTI. זה מאפשר החתמה חוזרת במקום מדוייק ואני משתמשת בו כל פעם שאני מחתימה. נדיר ממש שאני מחתימה ביד חופשית.





תראו כמה הנקודות זהב ברקע משדרגות. במציאות זה גם דיו מנצנץ.



במה השתמשתי:


No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).