Wednesday, August 24, 2022

סט כרטיסים החלמה מהירה

 פרוייקט אחרון לגמרי מהסטאק היפיפה Mintay Papers / Better Times. אחריו נשארו לי רק כמה שאריות קטנטנות והן הלכו לפח. זר לא יבין את הסיפוק של לגמור סטאק דפים בצורה כל כך יסודית :-)

הפעם רעות, שמרכזת את פרוייקט בתי החולים ביקשה שנכין כרטיסים עם הכיתוב "החלמה מהירה". מכיוון שאין לי מדבקות או חותמות מתאימות, הכנתי לעצמי מדבקות בסילואט.

3 מארבעת הכרטיסים קיבלו את אותו העיצוב של הסדרות הקודמות וכך סיימתי את ששת הכרטיסיות האחרונות שהיו לי, גם השתמשתי פה בקישוטים מדף הקישוטים שצורף לסטאק. 

בכרטיס הרביעי השתמשתי בשיטת המשולשים שבה יש שימוש בשאריות יפות שחבל לזרוק. תמיד הרקע שעושים בשיטה הזאת יוצא מאוד יפה ומושך את העין. בכרטיסים האלה מתאים כיתוב גדול ומרכזי. 

הפעם גם בחרתי לא להשאיר את הרקע לבן לגמרי והשתמשתי בתבניות חיתוך שעושות דוגמא מחוררת, זה נותן מראה מאוד מעניין ויפה לכרטיס.










No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).