Sunday, January 29, 2023

כרטיסי חג שמח - פריחת האביב

 ממשיכה עם כרטיסים לפרוייקט "יוצרות מברכות עם שרון". והפעם הכרטיסים כולם נעשו עם רצועות נייר שקיבלתי מרעות ארד מהחנות "רעותא" ומשאריות מהסטאק הנפלא של אושרת קורן - פריחת האביב.

חלק מהכיתובים נכתכו משני סטים של תבניות חיתוך (חגים ומועדים, כיתובי ברכות 1 וחבק וכיתובים, כולן של טניה סול) וחלק הכנתי לעצמי מדבקות עם דף מדבקות ומכונת החיתוך הסילואט.


רצועות הנייר שרק איתן השתמשתי. קיבלתי החלטה שאני לא חותכת לטובת הפרוייקט הזה דף לבן חדש גדול. בינתיים אני עומדת בזה יפה.


דף מדבקות שהכנתי לעצמי עם הסילואט.


ותקריבים לקבוצות הכרטיסים השונות

לקבוצה הראשונה אני קוראת כרטיסי הטלאים, כי הם בנויים מחתיכות שונות של דפים מהסטאק.


אלו כרטיסים בגודל 6*4 שהייחוד שלהם הוא שהבסיס שלהם הוא כרטיסיות מהסטאק, לא היה פה צורך להכין לבד את הדוגמא של הדף.


וזאת הסדרה הצרה. 

את הייחוד פה נותן המאטינג הדק הדק לעיגולים עם הכיתוב שאפשר היה להשיג רק עם הסטים של העיגולים של WAFFLE FLOWER - סט 1 ו- סט 2. הייחודיות שיש את שני הסטים שאפשר להכין עיגולים עם מאטינג מאוד מאוד דק.  

פסי הכסף הדקיקים בין רצועות הדפים השונות הם פסי מדבקה של ציפורניים מעלי אקספרס. הם מאוד זולים, יש לי בכל הצבעים והסוגים והם מוסיפים המון לכרטיס.


ולסיום, כרטיסים מדפי הכרטיסיות בסטאק. 



יש לי כבר בייבוש ופרס עוד כרטיסים ומחכה לתבניות חדשות מרעות (בעיקר תבניות חג שמח ומזל טוב של טניה סול) ואז אפרסם את החלק השני שמסיים את הסטאק הזה באופן סופי.




No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).