Saturday, December 30, 2023

מיני אלבום פוליו זכרונות לתרום אלבום

בשנים האחרונות, רינת יצחק מהבלוג "הנירון של רינת" מארגנת קבוצה שיוצרת אלבומי בר/בת מצווה לילדים מפנימיות. מדובר על התארגנות מופלאה ממש, עשרות אלבומים לעשרות פנימיות ברחבי הארץ.  וגם השנה, למרות כל האווירה הנוראית והמלחמה מסביב היא הצליחה להרים את הפרוייקט.

אחרי ההצלחה של שנה שעברה, החלטתי גם השנה להשתתף. מדובר על מבצע מהוקצע, שכולל זומים לטובת ההדרכה, כל הבנות מכינות את אותו אלבום עם אותו מבנה על מנת שהאלבומים שהילדים מקבלים יהיו אותו הדבר, השוני הוא בצבעי העיטוף ובדפים  שהיוצרות משתמשות בהם.

אני השתמשתי בדפים משני סטאקים:

האלבום יוצא מאוד מרשים ויש בו מקום ל- 33-36 תמונות בגודל מלא (10*15 ס"מ, 4*6 אינץ)



שמתם לב בדיגום הצדדי להמשכיות של הדוגמא? התלהבתי מעצמי :-)














Sunday, December 24, 2023

כרטיסי יום הולדת שכבות

 שני כרטיסי יום הולדת גדולים 6*6 אינץ. כל אחד עשוי מחמש שכבות (בסיס + תמונה + 3 שכבות מסגרת). החיתוך של המסגרות נעשה על ידי הסילואט.

הקבצים נרכשו מהאתר Creative Fabrica - קובץ 1, קובץ 2


בתוך כל כרטיס הדבקתי איור מדליק עם ברכה (גם נרכש מאותו אתר כאן)



Saturday, December 23, 2023

מה רונה אוהבת

 השנים חולפות וגם האחיינית שלי בת 5 וצריך להכין לה לגן פוסטר של מה שהיא אוהבת. למי שזוכר עשיתי גם אחד כזה לאחיין שלי בשנת 2021

הפעם העבודה שלי היתה קלה יותר כי יש לי מדפסת חדשה ומצויינת (Epson EcoTank L8050) שמדפיסה גם על דפי פוטו וגם על כל קארדסטוק שמזינים לה. שיש כלי עבודה טובים, העבודה זורמת הרבה יותר בקלות.

את התמונות הדפסתי על נייר פוטו.

הבלונים והמתנות הודפסו על נייר מדבקה שקוף  וההסברים מתחת לכל תמונה הודפסו על קארדסטוק עבה במיוחד שאחר כך נחתך עם הסילואט. את הכותרת גם חתכתי עם הסילואט מויניל שחור וזהב.









Thursday, December 21, 2023

כרטיסים מחולקים

 זהו, פרוייקט אחרון ודי לסטאק החביב My Mind's Eye - Yes, Please. הפעם מצאתי טכניקה שעוד לא עשיתי והאמת ממש עפתי עליה. קוראים לזה: Fractured Card (כרטיס שבור? כרטיס שברים? כרטיס מחולקים? לא ידעתי מה לבחור).

ממש קל להכנה ומתאים בדיוק למצב הרוח הכללי שלי כרגע שהוא לא בדיוק בשמיים....

בפינטרסט יש המון דוגמאות ואת ההסבר הכי טוב מצאתי כאן.


ולסיום סיומת נשארו לי עוד כמה סטריפים ממש קטנים אז הכנתי את הכרטיס הבא. וזהו.... השאריות שנותרו הלכו לפח. ואפשר להתפנות לפרוייקט הבא...




Wednesday, December 20, 2023

מעמד מגנטי לפתקים

 במסגרת המסע שלי לסיים את הסטאק המקסים My Mind's Eye - Yes, Please הכנתי לעצמי מעמד מגנטי לפתקיות חדש.





Tuesday, December 19, 2023

קופסאות לעטים

 במסגרת סידורי חדר העבודה מצאתי סטאק שאני מאוד מאוד אוהבת, כל כך ישן שכבר אפילו אין לאן לקשר אותו (My Mind's Eye - Yes, Please) וערימת צ'יפבורדים ברוחב 4 אינץ שהיה חבל לי לזרוק. 

החלטתי להכין מהם קופסאות לעטים. חיברתי צ'יפבורדים לקופסא ועם קארדסטוק דק שחור עטפתי ואז עם הכרטיסיות מהסטאק קישטתי את כל הפאות של הקופסה.



עוד לא סיימתי את הסטאק אז צופה עוד פרוייקט או שניים בשבוע הקרוב....

Monday, December 18, 2023

כרטיסים לחג המולד

לפעמים לוקח לי להכין כרטיס 4 שעות לכרטיס אחד (או אפילו יותר..) ולפעמים תוך חצי שעה אני מתקתקת 3 כרטיסים.

הפעם הכנתי בעזרת הסילואט בזמן שיא 3 כרטיסים מנצנצים במיוחד לחג המולד. 

את הטקסט ואת המסגרת המקווקות ציירתי עם SKETCH PEN בצבע זהב




Saturday, December 9, 2023

כרטיסים משאריות - חלק 2

 חלק שני של הבסיסים לכרטיסים שהכנתי מדפים שאהבתי והחלטתי לסיים.


בארבעת הכרטיסים האלה (השניים למעלה והשניים למטה) הדפים הפרחוניים הם דפים עם טקסטורה, ממש מרגיש כמו בד. כיף להעביר את היד עליהם.



פה כבר נשארו לי שאריות אחרונות ואני ממש אוהבת את הדפים האלה אז השתמשתי בכל מה שהיה לי :-)


והנה תמונה קבוצתית של כל ה- 25 כרטיסים שהכנתי.



Thursday, December 7, 2023

סילואט בשירות המלחמה - מקלחות בחזית

 בקיבוץ שלי במסגריה הכינו מקלחות שטח לחיילים. מדובר על משהו ממש ממש מגניב. ושהגברים סיימו את בניית המקלחות קראו לחברות הקיבוץ המוכשרות לבוא לקשט עם טושים את התאים עם אמרות שפר מרוממות רוח (הכל גסויות ושטויות כמובן...). אחרי פעם אחת עם טושים, החלטתי שסילואט תעזור לנו גם.


אחרי הפעם הראשונה הבנתי שחייבים רקע ולהפוך את זה למדבקה אחת, כי לקח לי מלא זמן להעביר את המדבקות לתאים.
ולכן הסבבים הבאים כבר היו יותר מוצלחים מבחינת העברה.

גם הצבעים קצת מאתגרים כי באיזה שלב נגמרו לי המלאים של הויניל בבית והתחלתי להשתמש בשילובים שאיך נאמר הם "מעניינים" :-)






והרגע באמת המכונן של כל הארוע, היה שהתותחן הפרטי שלי התקשר מהשטח ואמר שהמקלחות שהגיעו אליהם לסוללה היו תאי המקלחות שבנו אצלנו בקיבוץ והוא זיהה את הכתב שלי ואת המדבקות שהכנתי!! 



Wednesday, December 6, 2023

כרטיסים משאריות - חלק 1

 אחרי הפרוייקט האחרון שבו הוצאתי את קופסת הניירות בגודל 6*6 שלי פתאום התחשק לי להשתמש בשני סטאקים שנותרו מהם שאריות ולסיים אותם. מתוך זה יצאו יומיים שבהם יצרתי 25 בסיסים לכרטיסים. את הכיתוב על הכרטיסים עוד לא שמתי, ואותו אוסיף או בהמשך לכולם בבת אחת או לפי ארוע מתי שיהיה צורך.

התחלתי מכמה דפים שאני אוהבת במיוחד. ופה השתמשתי בשיטה חמודה שבה חותכים את כל הכרטיסים בבת אחת לגודל של הבסיס, אחר כך חותכים (ביחד את כל השלושה) חיתוך אלכסוני אחד ואחר כך (שוב ביחד את כל השלושה) את אחד המשולשים שוב חותכים ביחד. יוצאים 3 משולשים שביחד יוצרים בסיס חמוד.









לאחר שסיימתי את הכרטיסים האלו, גיליתי שיעל מהבלוג קונדסונים קטנים ועוד פירסמה הדרכה לכרטיסים כאלו, והיא קוראת להם כרטיסים מבולגנים - אז מי שרוצה הדרכה קצת יותר מפורטת מוזמן לבלוג שלה.

Sunday, December 3, 2023

אדוונט קלנדר לחנוכה

 זוכרים את הפוסט מלפני שנה על ADVENT CALENDARS? השנה יעל מהבלוג "קונדסונים קטנים ועוד" פרסמה הדרכה לאחד כזה לחנוכה. קופסה גדולה עם 8 קופסאות קטנות שכל יום מוציאים אחת מהפתח למטה. 

הכנתי לאחיינים שלי ואמלא את הקופסאות בשוקולדים מסוגים שונים (את הקופסה האחרונה אני אמלא עם פתק עם מספר של רופא שיניים 😂😂 - סתם, אני אשים עוד שוקולד....



אני כמובן אוהבת לעשות לעצמי חיים קשים, אז החלטתי שאת הקופסאות והדיגום אני אעשה רק מדפים של 6*6. אני חייבת להתחיל להשתמש בהם ויש לי כמה שאני מאוד אוהבת והם מאוד ישנים. ולכן, חדי העין יכולים להבחין שהקופסאות עשויות משני דפים שונים (החלק התחתון והחלק העליון לא אותו דבר). וגם דיגום הקופסא דרש שני דפים. ההכנה לקחה קצת יותר זמן אבל הסיפוק מהשימוש בכמות דפים לא קטנה הוא אדיר!

לטובת מי שתרצה לעשות גם אז ככה הקופסאות נראות בחלק האחורי




הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).