Thursday, February 23, 2023

סיום מסלול - תודה למפקדים

אתמול הבן שלי סיים מסלול. מסלול קשה ומפרך בצבא של שנה וחודשיים ואין גאים מאיתנו! אני כמובן הייתי ב"ועד" המארגן את הפריסה בסוף הטקס ובכמה ימים הקרובים אני אפרסם את החלק היצירתי של מתנות הסיום. היו עוד דברים קנויים אבל זה פחות מעניין לפרסם בבלוג.

נתחיל עם כרטיסי התודה למפקדים, כרטיסים גדולים 5*7 אינץ שהוכנו עם סטאק בנושאי צבא (אושרת קורן - מצדיעים לך) הבסיס הוא דף אומברה ירוק מסטאק ישן של נתנאלה שאני מאוד אוהבת את הדפים בו ופתאום מצאתי אותו בארון (כבר אין לינק כי הוא ממש ישן).






המפקדים קיבלו גם מחברת. קניתי מחברת רגילה בחנות של ציוד משרדי ועטפתי עם נייר אפלין במראה עור מהסדריה ואז עלה לי רעיון מגניב איך להוסיף את סיכת היחידה. השתמשתי בחומר החדש של SISER שזה דף שמדפיסים עליו, חותכים בסילואט לפי הדוגמא ומגהצים. יצא ממש מגניב.

דף מודפס  מתגהץ - SISER DTV

מגהץ מכבש CRICUT - אני קניתי מחנות בישראל עם חשמל ישראלי, אבל הם לא מוכרים את המכשירים האלה יותר. זה המכשיר מאמזון. גם בעלי אקספרס יש משהו דומה עם ביקורות מאוד טובות ואפשר לבחור את סוג המתאם (שימו לב לבחור במתאם EU) וגם באמזון אפשר למצוא את אותו המכשיר הדומה עם ביקורות מעולות ואפילו משלוח חינם לארץ אבל בלי בחירה בסוג המתאם (לא ניסיתי באופן אישי, אבל יש הרבה ביקורות טובות) - לטובת מי שינסה לגהץ על אפלין כזה - השתמשתי בדרגת החום הנמוכה ביותר.






No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).