Saturday, February 25, 2023

סיום מסלול - כובעים

ברגע האחרון החלטנו להוסיף למתנת החיילים גם כובע, לא מצאתי מקום שיעשה לי את ההדפסה מספיק מהר אז החלטתי לעשות IN-HOUSE. רכשתי את הכובעים ואת העיצוב הכנתי, הדפסתי וגיהצתי לבד.

לשמחתי כל המכונות שיתפו פעולה, הדפסתי את העיצוב על נייר DTV, חתכתי בסילואט וגיהצתי על הכובעים. כל הסיפור (כולל לנסוע לרכוש את הכובעים) לקח כשעתיים וחצי (23 כובעים).




מה צריך:

דף מודפס  מתגהץ - SISER DTV

מגהץ מכבש CRICUT - אני קניתי מחנות בישראל עם חשמל ישראלי, אבל הם לא מוכרים את המכשירים האלה יותר. זה המכשיר מאמזון. גם בעלי אקספרס יש משהו דומה עם ביקורות מאוד טובות ואפשר לבחור את סוג המתאם (שימו לב לבחור במתאם EU) וגם באמזון אפשר למצוא את אותו המכשיר הדומה עם ביקורות מעולות ואפילו משלוח חינם לארץ אבל בלי בחירה בסוג המתאם (לא ניסיתי באופן אישי, אבל יש הרבה ביקורות טובות) - לטובת מי שינסה לגהץ על אפלין כזה - השתמשתי בדרגת החום הנמוכה ביותר.

סילואט


No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).