Thursday, October 10, 2019

גל בן 18, כרטיסיות ברכה

לגל, הבן של חברתי הטובה עידית, מלאו 18 והוא תיכף מתגייס (אני זוכרת את היום שהוא נולד... וזה נראה כאילו זה היה אתמול... מוזר איך שהילדים גדלים, ואנחנו נשארות אותו דבר... 😉)

לטובת הארוע, חברתי ערכה ארוחת ערב משפחתית ורצה שכל אחד מהמשפחה יכתוב לו ברכה להמשך הדרך... רעיון מקסים. כמובן שלא יכולנו לתת למשפחה לכתוב על ניירות לבנים חלקים (שומו שמיים!!) אז הכנתי 25 כרטיסיות עם קופסה קטנה לאחסון.

השתמשתי בסטאק מהמם שמתאים במיוחד לארועים כאלה, והאמת שיש שם גם הרבה דפים שהם ניטרליים ומתאימים לפרוייקטים לבנים באופן כללי, לא רק לטובת סיום לימודים. Graduation / DCWV. ניתן להשיג אותו ברעותא, באמזון או ב- Scrapbook.com (שם גם ניתן לקנות דפים בודדים ולא רק את הסטאק השלם). אם היתה גרסה של 6*6 הייתי קונה גם, אבל אין....

את הכיתוב על הקופסה חתכתי עם הסילואט. מצד אחד של הכרטיסיות היו דפי הדוגמאות ובסטאק יש כמה דפי כרטיסיות שהתאימו לי במיוחד עם כיתובים מתאימים. 


ומצד שני השתמשתי בדפים עם הרקע היותר שקט עם מלבן לבן לאזור הכיתוב. את הכרטיסיות עצמן סגרתי עם שרשרת כדוריות ממתכת, כדי שבארוע עצמו אפשר יהיה לפרק ואח"כ להרכיב שוב. מצאתי אצל רעות חבילה של שרשראות צבעוניות לשמחתי, כי שרשרת צבעונית זה הרבה יותר יפה מסתם כסוף...


יצא ממש להיט, אני אהבתי וגם חברה שלי וזה הכי חשוב....

1 comment:

  1. איזו מתנה נהדרת!! רעיון מצויין בכלל ופה מתאים ביותר.. שומרת לי!

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).