Thursday, July 28, 2022

כרטיסי חתונה - סט 1

 זוכרים את הפולדר "לא חתונה" מסטאק החתונה "בטבעת זו" של אושרת קורן? אז לסטאק הזה יש דפי כרטיסיות שאיך שראיתי אותם ידעתי שאני חייבת להכין מהם כרטיסי חתונה. לא משנה שאין לי שום חתונה באופק....

מדובר על כרטיסים מהירים ממש, בגלל שהשתמשתי בכרטיסיות המוכנות, רק הייתי צריכה לחתוך הכל לגודל הנכון. כל שלושת הכרטיסים לקחו לי ביחד פחות משעה.

קודם תמונה קבוצתית של החתיכים.... גודל הכרטיסים 4*6 אינץ, כך שרצועה אחת של 4*12 אינץ הספיקה. כלומר לכל שלושת הכרטיסים הספיק דף בסיס זהב אחד.


בכרטיס הזה שמתי שני מגנטים במרכז הכרטיס כדי שהפלאפים יתפסו, אבל אז לפני שהדבקתי את הבסיס הפנימי, הבנתי שיהיה קשה לכתוב את הברכה בגלל המגנטים במרכז הכרטיס. אז הדבקתי רק זמנית לצרכי התמונה, אבל הבסיס חופשי, ואני אדביק לכרטיס רק אחרי שאכתוב את הברכה.



בכרטיס הזה שמתי את המגנט על הפלאפ השמאלי ועל החלק שעולה עליו - זאת סגירה מעולה. גם מחזיק טוב וגם לא מפריע לכתיבה של הברכה.



בכרטיס הזה אין בכלל מגנט, הכרטיס באמת לא מחזיק שטוח לגמרי, אבל אני חושבת שזה לא נורא בכלל, הרי זה יכנס למעטפה בכל מקרה. בדיעבד נראה לי שכל ההשקעה במגנטים לא הכרחית לסוג כרטיסים כזה.

בכרטיס הזה לא רואים, אבל גם החגורה בשמלה של הכלה וגם הטבעות צבועים בטוש גליטר - זה יוצא מושלם עדין ומנצנץ





No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).