Friday, July 15, 2022

מזל טוב גיל בן 50

 מכירים את זה שיש סטאק שכל כך יפה שלא רוצים להשתמש בו? "כדי לא לבזבז" - אז כזה!!

ההדרכה מהבלוג של ליהיא. הסטאק הוא Candy / Craft Consortium ומדבקות שקופות של Tea&Soda

קודם תמונות של הבסיס ללא תמונות וקישוטים, רק כי אני אוהבת כל כך את הסטאק. האמת שגם היה לי קצת חבל לכסות את הבסיס עם תמונות אבל מכיוון שאני מדגמת גם את הצד השני וגם במכסה רואים אז זאת פשרה לא רעה :-)

השקעתי מחשבה בדיגום החלק החיצוני של הקופסא, כדי שכל שני צדדים יהיו המשכיים בדוגמא.

הכיתוב על המכסה נחתך בסילואט. את המאטינג השחור חתכתי 5 פעמים ו- 4 פעמים הדבקתי מתחת לוולום, כדי שייתן לכיתוב הרגשה כאילו הוא מרחף באוויר על הקופסא.


מדי פעם אני נזכרת בחותמות הוותיקות של "הגדרה מילונית" והפעם הן באו לי בול מתאימות.

פתוח לגמרי:


תקריב על האלמנט המרכזי. הלב וגם ה- 50 עם כל השכבות שלו נחתכו בסילואט. וה- 50 קיבל את אותו הטיפול של הכתובת על מכסה הקופסה. מתחת למאטינג השחור התחתון, יש חיתוך של המספרים קצת יותר קטן בכמה שכבות כדי שתהיה הרגשה של ריחוף באוויר.



No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).