Sunday, July 10, 2022

כרטיסים לכל מטרה - צבעי קשת

 אין דבר שאני יותר אוהבת מאשר חותמות ותבניות חיתוך תואמות, ועכשיו שהתחילו לצאת עם תבניות HOT FOIL ותבניות חיתוך תואמות, אני מתלהבת בדיוק באותה מידה.

העברתי את תבנית החום של המילה HELLO עם דף פויל בצבעי קשת ואז העברתי את השארית עם התבנית חום המלאה וקיבלתי שתי HELLO מושלמות לכרטיס. צירפתי לרקע את הוואשי קשת המושלמים של אלטניו, הדבקתי הכל על דף מוגבה ויצאו כרטיסים מהממים.

את הפויל הפעם עשיתי על דפים שהומלצו במיוחד לפויל ויצא באמת מעולה, הרבה יותר חלק ובלי חלקים לבנים. אהבתי!

תקריב על הנצנוץ של המילה


והנצנצוץ של המילה ההופכית


במה השתמשתי:


No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).