Tuesday, January 3, 2012

Review of 2011

שלום לכולם ושנה אזרחית נהדרת לכולם - לכל אלו שקוראים את הבלוג מרצונן החופשי (היי אמא) וגם לבעלי היקר ואחי החמוד שהכרחתי להרשם. איזה שנה מפתיעה זאת היתה עבורי - לא רק שמצאתי עולם שלם ומופלא של קניות (טוב, גם של אמנות) אלא גם מסתבר שאני  מאוד נהנית ממנו. כן, אני, שההישג האומנותי היחיד שלי עד השנה היה תפירת כפתור ושהזיכרון החי שלי משעורי מלאכה היה שאני סורגת בשיעור שורה, ואחר כך בבית מפרקת ונותנת לאמא שלי לסרוג שוב שיראה טוב... ממש מדהים ומרגש.

ראיתי בכמה בלוגים שהכותבות עשו מן סקירה של כל מה שהן עשו בשנה החולפת ואהבתי מאוד והנה אני מאמצת גם.

Hello everyone and a Happy New Year to all - All of you who read this blog from their own free will (Hi Mom), along with my dear hubby and sweet brother who I forced to subscribe. This was such a surprising year for me - I found a whole new world of art (and shopping...) that I found to be very fun and inspiring. Me, who my only artistic achievement until last year was to saw a button - this is so exciting for me.

I saw in a few blogs kind of a "look back at what I did" and thought it's fun, so here goes:

March 2011

   

April 2011

     
 


May 2011

     

     

 

June 2011

     

   

July 2011

     


     


August 2011

     


   


September 2011

     


 


October 2011
     


     


November 2011

     





December 2011

     


     





That's it.

May you all have a great 2012.

2 comments:

  1. גם הבת דודה של הבעל קוראת נאמנה.... ולא בעל כורחה....
    עבודות מקסימות, שנה פוריה ויצירתית!!!! נשיקות מהצפון....

    ReplyDelete
  2. אני קוראת ונהנת פה בהחלט מרצוני החופשי.
    איך רואים את ההתקדמות שלך בין החודשים. אוהבת את העבודות שלך!!
    ניצן

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).