Wednesday, January 25, 2012

The sad story of my new (old) silhouette

לאור דרישת הקהל הרחבה אני מוסיפה תרגום גם בעברית (סתם... על מי אני עובדת, אחת כתבה שהיא לא קראה אז מייד נלחצתי...) - התרגום למטה.

Are you ready for a heartbreaking story about a women that has seen the light and the light has been taken away from her?? if so - stay tuned...

Well, it's not that bad, I am being here a tad melodramatic ("I told you a MILLION times not to exaggerate"), but it's still something I am sad about and wanted to share. (And I really think only my scrap fellows can understand)

So I bought a second hand Silhouette SD two weeks ago. It was not planned for this year and it was not in my scrap budget, but it was posted on an Israeli second hand board and it looked like a good deal, it was not much cheaper then buying it new in the US, but with not having to bring it over here it was well worth it.

It worked nicely once and then started to act up, now it works once a day in the morning after a good night rest and the rest of the day the display is frozen and not working. So - Bummer.

I posted a question regarding this on a few boards and asked what could be the problem and a few people suggested I'll call the Silhouette support line. The customer representative was very nice and tried to help. But his suggestion didn't work and at that point the customer representative told me that they will replace my machine (even though it's out of warranty). Needless to say I was so excited - I don't think  I have ever seen such good customer service. Turns out it was premature happiness.

The next day I got an apologetic email saying that my case has been reviewed and actually they can't replace a machine that is out of warranty. I understand it and frankly I didn't expect them to offer it in the first place, but since they are the one that put the offer on the table, now I'm disappointed....(not at them or anyone else, but in general).

I only had managed to cut two pieces with  my machine (the first one you saw in my last post) so I decided to use the second one yesterday to cheer myself and created a fun little wedding card.

The owls are both cut with the Stampin Up Owl punch from white cardstock and colored with Memento ink. I added some glitter to the female owl and buttons to the male owl. The greeting says "Congratulations" in Hebrew and is embossed in gold.

 

So - Is it better to love and lost or to not love at all? In my case, considering all, I think it's better to love - I am totally in love with the way the Silhouette works and the possibilities and I am sure going to get myself a new one (this time one with a warranty) at some point. Hopefully not too far away in the future.

In the mean time I am happy that I will be in the US in two weeks for business for a few days, so that will be fun, I already made two huge orders with Joann and PTI (I'm single handedly helping the US economy) so I'll have a few new stamps to play with in the next coming months.

That's it for today. Now I'm off to work.

תרגום לעברית:

האם אתם מוכנים לסיפור קורע לב על אשה שראתה את האור והוא נלקח ממנה באכזריות? אם כן, אז תמשיכו לקרוא...

טוב, למען האמת זה לא כזה גרוע, אני קצת מלודרמטית ("כבר אמרתי לך מליון פעם לא להגזים"), אבל זה משהו שאני עצובה בגללו ורציתי לחלוק, ומי עם לא אחיותי הסקרפריות תבין אותי (סיפרתי לכמה חברים לא מעולם הסקראפ, והם לא מבינים את עוצמת המצוקה...).

קניתי מכונת חיתוך Silhouette SD יד שניה לפני שבועים. לא תיכננתי לקנות השנה מכונה כזאת, אבל זה פורסם ואז זה עשה לי חשק. המחיר היה בערך כמו לקנות חדשה בארה"ב אבל אם מחשבים את ההובלה והמיסים וגם קיבלתי עם הקניה כמה תוספות כמו סכינים ומשטח חיתוך, זה יצא דיל מאוד משתלם. אז קניתי.

המכונה עבדה מדהים פעם אחת בדיוק ואז התחילה לעשות בעיות. היא עובדת בבוקר פעם אחת ואז שובקת עד למחרת, התצוגה קפואה ואין מה לעשות. בקיצור - ביאוס.

פירסמתי שאלה בפורומים של המכונה וקיבלתי תשובה להתקשר למרכז התמיכה שלהם. ואכן כך עשיתי. הם ניסו לעזור וכלום לא עזר. בשלב הזה הנציג הודיע לי שהם ישלחו לי מכונה חדשה (אפילו ששלי לא באחריות). כמובן שאחרי שאספתי את עצמי מהרצפה והחזרתי את הלסת שלי למקום מרוב תדהמה שמחתי מאוד. בחיים לא נתקלתי בשירות לקוחות כזה שווה. אבל.. אממה.. מסתבר שהשמחה היתה מוקדמת.

למחרת קיבלתי אימייל ממרכז התמיכה שהם עשו שקלו את המקרה שלי בשנית והם לא יכולים לשלוח לי מכונה חדשה, כי זאת שיש לי כבר לא באחריות. אני מבינה אותם ולמען האמת מלכתחילה לא ציפיתי שהם ישלחו לי מכונה חדשה. אבל מכיוון שהם שמו את ההצעה על השולחן, עכשיו אני כבר מאוכזבת (לא מהם או ממישהו ספציפי, אלא באופן כללי - מהיקום).
בסך הכל הצלחתי לחתוך מהמכונה שני דברים, את המתנות שראיתם בכרטיס הקודם ועוד עלים מקסימים, אז כדי לעודד את עצמי אתמול בערב הכנתי כרטיס חתונה קליל.

הינשופים חתוכים בפאנץ של Stampin Up מנייר לבן וצבועים בדיו Memento. והברכה היא אמבוסינג בצבע זהב.

ונסיים (כמעט) בדיון הפילוספי של האם זה עדיף לאהוב ולאבד את האהבה או לא לאהוב בכלל? אני חושבת שבמקרה הזה - עדיף לאהוב. אני באמת באופן מוחלט חולה על המכונה הזאת ועכשיו שאני יודעת  מה שהיא עושה, אני בטוח אקנה לי אחת כזאת בעתיד (נקווה שהלא רחוק).

בינתיים אני מתנחמת בעובדה שאני נוסעת לארה"ב בעוד שבוע מהעבודה וכבר הזמנתי לי שתי הזמנות ענק מPTI ומג'ואן (בן אדם אחד יכול לתרום לכלכלת מדינה שלמה?  - כי נראה לי שאם כן - אני הבן אדם הזה...).

טוב, יאללה, די עם החפירות, אני הולכת לעבודה.

ורק הערה קטנה בעקבות כמה הערות - דיברתי עם זאת שקניתי ממנה את המכשיר, לה זה לא קרה. נראה לי שזה סתם פוקס. אני מניחה שזה חלק מהסיכון לקנות יד שניה.

3 comments:

  1. לא קראתי מה כתוב כי אני ואנגלית ברוגז..
    אבל הייתי חייבת לכתוב שהכרטיס מקסים. הפאנץ' הזה-אליפות!

    BUBA D

    ReplyDelete
  2. איזה בעסה!
    מה אמרה זאת שקנית ממנה את המכונה? היא ידעה שהיא לא עובדת? בכל מקרה, יצאו לך תוצרים מהממים מהקצת שהספקת. תהני לך בארה"ב ובעיקר בקניות שם.
    ניצן

    ReplyDelete
  3. מה זה השטויות האלה? זו שמכרה לך את המכשיר ממש לא בסדר. היא מכרה לך משהו לא תקין. פנית אליה? ?

    וגם- תודה, תודה, תודה על התרגום!
    בא לי לקחת קורס בברליץ רק בשביל הבלוג שלך.

    BUBA D

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).