Saturday, September 29, 2018

לוח עד - תאריכי יום הולדת

רעות  מהחנות רעותא, שולחת מדי פעם כרטיסיות לחברי הקבוצה שלה בפייסבוק.

לפני כמה חודשים קיבלתי ממנה כרטיסיות לוח עד, כלומר, יש כרטיסיה לכל חודש, אבל הן לא לשנה ספציפית, כלומר, הן מתאימות להכנת לוח עד לתאריכי יום הולדת.

שמתי אותן בצד שולחן העבודה שלי, שלא אשכח מהן (ועדיין לקח לי כמה חודשים להגיע אליהן....). והנה המועד הגיע.

הכנתי סטנד שמצידו האחד יש מקום לאחסון הכרטיסיות ומצידו השני יש קליפס לתפוס את הלוח לחודש הנוכחי.

הכרטיסיות היו בעיצוב של הסטאק שחור לבן של אושרת קורן ולכן השתמשתי בו על מנת לקשט את הסטנד.

כך נראה הצד שמחזיק את החודש הנוכחי.

בכיס שמתי את שאר הכרטיסיות.

מבט מהצד


הסטנד הוא חלק ממתנה. חלק אחר היא מסגרת לתמונה, שגם בה החלפתי את הדף שהגיע איתה ושמתי דף מהסטאק שיתאים.



No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).